Jogundė – ilgametė maitinimo paslaugų įmonė Vakarų Lietuvoje, einanti koja kojon su besikeičiančiais klientų poreikiais ir tuo pačiu ieškanti naujų verslo galimybių. Maistas mieste brangsta, vis sunkiau surasti tinkamų vietų pietauti (mes pritariamai linksime galvomis), tad Jogundė ėmėsi spręsti įmonių darbuotojų maitinimo problemas ir vystyti maisto užsakymo į darbą platformą. O mes plojome rankomis ir kibome į darbus.
UŽDUOTIS
Sukurti maisto užsakymo platformos prekės ženklą: pavadinimą, logotipą ir vizualinį stilių.
AUDITORIJA
Įmonių darbuotojai, aktyvūs, daug dirbantys žmonės, kuriems svarbu operatyviai ir skaniai pavalgyti už optimalią kainą.
SPRENDIMAS
Kurdami pavadinimą siekėme, kad jis būtų šiuolaikiškas, o savyje apjungtų su paslauga susijusį žodį ir jam laimės jausmą teikiančią emociją. Seatisfy – štai ir daugiasluoksnis sprendimas. Funkcinis žodis „eat“ organiškai susilieja su „sea“ ir suteikia autentiško prieskonio (prieskoniai maiste juk labai svarbūs, tiesa?). O galutinis skambesys labai primena anglų k. „satisfy“, reiškiantį malonaus pasitenkinimo jausmą.
Seatisfy logotipas dar labiau pabrėžia ir išpildo šią trejybę, išryškinant EAT – kad netyčia nepasimestų jūroje. Logotipo simbolį konstravome per dubens vaizdinį – tai vienas aiškiausių maisto sritį atspindinčių simbolių, kurio minkštos, dinamiškos linijos primena tiek maistą, tiek jūrą. Dubuo tapo svarbia viso vizualinio identiteto dalimi – kuriant kitus elementus, naudojamas šis simbolis ir jo fragmentai.
Kiti projektai
.turite projektą? O mes – energijos. Pasikalbėkime.