Incognito Pharma

Prekės ženklas ir pakuotė

SITUACIJA

Kuriama nauja nišinių, prieštaringai vertinamų papildų linija. Svarbu: patikimumas, užtikrintumas, švarumas, kažkiek paslapties šydas. Net mes suklusome: „kas tai? kam skirta?“.

UŽDUOTIS

Sukurti naujos papildų linijos logotipą ir pakuotę, kurie padėtų produktus pozicionuoti kaip patikimus ir veiksmingus.

AUDITORIJA

Pagrindinis vartotojas – savimi pasitikintis, įtakingas, atsakingas, užtikrintas dėl rytojaus, aukštesnių pajamų, prisižiūrintis, sportiškas, atletiškas lyderis (Anglija, Airija, Olandija, Amerika, Brazilija).

SPRENDIMAS

Minimalistinis, modernus, solidus logotipas, kuris išsiskiria savo tipografija. Skirtingo storio raidėmis (ryškėjančiomis link centro) siekiama sustiprinti prekės ženklo pavadinimo esmę – INCOGNITO – paslaptingas, nežinomas, taip kuriant subtilaus ir kartu trokštamo prekės ženklo įvaizdį. Šešiakampis atspindi, kad tai medicininis produktas.

Pakuotei pasirinkome dominuojančią juodą spalvą, kuri suteikė estetikos ir solidumo. Siekdami išlaikyti medicininės švaros įspūdį, nenaudojome jokių naujų papildomų grafinių elementų – tik minimaliai atkartojome logotipo fragmentus. Vuolia, paslaptingai ir patikimai!

Kiti projektai

.turite projektą?
O mes – energijos. Pasikalbėkime.

labas@impress.lt