Westerwijk

Prekės ženklas

SITUACIJA

Naujai įsikūrusiai įmonei reikėjo atrodyti patraukliai, moderniai ir išskirtinai nekilnojamojo turto investicijų rinkoje. Westerwijk – olandų privataus kapitalo fondo įmonių grupė, investuojanti į mažmeninės prekybos objektus, turinčius ilgalaikes vystymosi perspektyvas. Tokiai įmonei tikrai nebūtų tikę stereotipiniai to meto NT logotipai, tad iššūkis – pabėgti nuo standartinių sprendimų. O mes tokiais darbais mėgaujamės!

UŽDUOTIS

Sukurti nekilnojamojo turto įmonės prekės ženklą: logotipą ir vizualinį stilių.

AUDITORIJA

Užsienio ir Lietuvos kapitalo įmonės.

SPRENDIMAS

Solidus, modernus, subtilus (tiesiog ideali trejybė) logotipas, sudarytas iš grafinio elemento ir užrašo. Grafinis elementas – kartu ir stilizuota W raidė, ir nekilnojamąjį turtą atspindintis simbolis. Aiškios, ryškios logotipo spalvos padeda sustiprinti B2B tikslinę logotipo paskirtį, simbolizuoja patikimumą, lankstumą ir modernų požiūrį.

Kiti projektai

.turite projektą?
O mes – energijos. Pasikalbėkime.

labas@impress.lt