Mūsų organizuotos strateginės sesijos metu buvo nuspręsta sujungti tris skirtingas įmones (Rezetas, Finų medis, Pats sau baldžius) į įmonių grupę. Ech, tie iššūkiai – kuo nepaprasčiau, tuo mums įdomiau: surasti sprendimą, kaip vizualiai apjungti įmones, bet tuo pačiu ir atskirti jas viena nuo kitos. Ir žinoma, prekės ženklas turi būti pritaikytas tarptautinei rinkai.
UŽDUOTIS
Sukurti pagrindinį grupės prekės ženklą ir tris dukterinius prekės ženklus bei vizualinį identitetą.
AUDITORIJA
Juridiniai bei fiziniai asmenys, kuriantys namus klientams ir sau.
SPRENDIMAS
Logotipui pasirinkome raidinį sprendimą, kuriame diagonalės sudaro pagrindinį ritmą ir suteikia išskirtinumo. Jos ne tik simbolizuoja pokytį, kitimą, inovatyvumą, bet ir simboliškai siejasi su baldų detalėmis, plokštėmis, medžiagomis. Grupės įmonių logotipus atskyrėme spalvomis, spalvinė gama – medžio, gamtos, o tai ne tik išryškina jaukumą, bet ir nurodo kryptį, apie ką šie logotipai.
Kiti projektai
.turite projektą? O mes – energijos. Pasikalbėkime.