Coffee Address

žEUR1ai gerai!

SITUACIJA

Coffee Address – kavos gėrimai lauko aparatuose (Vilniuje ir kituose miestuose, daugiausia mažesniuose). Kampanijos tikslas – pritraukti žmones ne tik pirkti kavą, bet ir registruotis web aplikacijoje, kurios dėka kava kainuos dar pigiau. Pradinis pasiūlymas – penkios kavos už 1 Eur. Pavadinome tai savotiška kavos prenumerata.

UŽDUOTIS

Sukurti reklamos kampaniją – žinutę, koncepciją, vizualus, paruošti media planą.

AUDITORIJA

Orientavomės į jaunimą, iki 30 metų, kurie mėgsta kavą išsinešimui, bet ne fancy, o šiek tiek paprasčiau (jokiu būdu ne prasčiau!)

SPRENDIMAS

Žiauriai gerai. Taip kampanijos tikslinė auditorija apibūdina tai, kas jiems labai patinka. O kas gali būti geriau už kavą, kuri tiek skani, tiek kainuoja mažiau nei 1 eurą? Todėl mes kvietėme jungtis prie Coffeee Address CLUB ir žadėjome, kad bus žiauriai gerai. Tiesa, turėjome pasukti galvą, kaip vizuale išskirti frazę, kad negautume baudos iš lietuvių kalbos inspekcijos.

ŠŪKIS

Kava pigiau?! žEUR1ai gerai! 5 gėrimai už 1 kainą.

Kiti projektai

.turite projektą?
O mes – energijos. Pasikalbėkime.

labas@impress.lt