Nauji metai, nauja kampanija – vėl dedamos pastangos pritraukti studentus į Kauno miesto aukštųjų ir aukštesniųjų mokyklų elektronikos specialybes. Šį kartą nuspręsta komunikuoti dviejomis kryptimis – bendrine, skirta visiems būsimiems studentams ir skirti papildomą dėmesį merginų pritraukimui į studijas.
UŽDUOTIS
Sukurti koncepciją, reklamines žinutes ir dizaino sprendimus.
AUDITORIJA
Būsimi studentai ir jų tėvai bei mokytojai.
SPRENDIMAS
Kadangi tai jau trečias kartas, kai organizatoriai patikėjo mums studentų pritraukimo kampanijos koncepcijos ir žinutės sukūrimą, neslėpsime, buvo šiek tiek neramu. Ką komunikuoti šį sykį? Kuo pritraukti būsimus studentus? Bendraujant su komunikacijos atstovais paaiškėjo, kad Kauną galima laikyti savotišku autonominio vairavimo hub‘u, dauguma įmonių dirba ta linkme ir čia labai svarbus „Safety on the roads“ momentas. Taip autonominis mobilumas tapo kertiniu kampanijos elementu. Bendru sutarimu nusprendėme atpažįstamumui išlaikyti palikti kelias pirmųjų kampanijų (2021 ir 2022 m.) dalis: žinutės pradžią, durų į ateitį elementą ir grafinius motyvus.
ŠŪKIS
Ateitis priklauso elektronikams. Autonominis mobilumas – irgi.
Kiti projektai
.turite projektą? O mes – energijos. Pasikalbėkime.