Viena didžiausių veterinarinės farmacijos įmonių Pabaltijo šalyse VetMarket sukūrė naują ūkininkavimo sampratą – GrowLine. Ji ūkiuose veikia kaip aktyvi veterinarinių/zootechninių procesų išorinės stebėsenos ir kontrolės sistema – profesionalus „antrų akių principas“. O mūsų vaidmuo šiame procese – užtikrinti, kad GrowLine prekės ženklas atspindėtų šį inovatyvumą ir solidumą.
AUDITORIJA
B2B sektorius, t. y. žemės ūkio bendrovės – jų savininkai, zootechnikai ir ūkininkai.
UŽDUOTIS
Sukurti GrowLine prekės ženklo logotipą, pakuotės koncepciją ir adaptacijas pašarų linijai.
SPRENDIMAS
Logotipui parinkome šriftą, kuriantį veržlumo, bet tuo pačiu ir solidumo įspūdį. Svarbi logotipo dalis – grafinis elementas. Į viršų besistiebiančios linijos išreiškia nuolat gyvos ir veržlios gamtos idėją.
Pakuotėje pirmu smuiku groti leidome švarai, estetikai ir minimalizmui. Taip sulaužėme nusistovėjusius kategorijos standartus ir įnešėme naują, modernų požiūrį į žemės ūkio produktus.
.turite projektą? O mes – energijos. Pasikalbėkime.