Vilniaus kolegija

Reklamos kampanija

SITUACIJA

Vilniaus kolegija –  pirmaujanti, lyderiaujanti kolegija Lietuvoje. Apie tai turėtų sužinoti ir jaunimas, dar tik besirenkantis savo gyvenimo kelią ir ieškantis, kur studijuoti. Kaip išsiskirti, kai vietų, kur stoti – n+?

UŽDUOTIS

Sukurti kampanijos šūkį, reklamos koncepciją ir vizualus. O jei paprasčiau – didinti Vilniaus kolegijos žinomumą ir pritraukti būsimus studentus.

AUDITORIJA

Jaunuoliai ir moksleiviai (16 –24 m.), besirenkantys studijas. Tėvai, patariantys savo vaikams ir nukreipiantys, kur studijuoti.

SPRENDIMAS

Kai renkiesi ledus, gali būti visai nesvarbu, ar jie šokoladiniai, ar braškiniai, ar karameliniai – visi saldūs ir skanūs. Renkantis mokslus (šią sąsają perteikia užsižiebusi lemputė), rekomenduojame rinktis atsakingai, rekomenduojame rinktis geriausius. Sakote, kad negalime sakyti „geriausius“? Analitinio švietimo ir aukštojo mokslo žurnalo „Reitingai“ duomenimis, duotuoju periodu Vilniaus kolegija surinko daugiausia balų bendrame valstybinių kolegijų reitinge, ir toliau išlaikė lyderio pozicijas.

ŠŪKIS

Mokslas – ne atsitiktinumas. Rinkis geriausius.

Kiti projektai

.turite projektą?
O mes – energijos. Pasikalbėkime.

labas@impress.lt