Gentle Day

Reklamos kampanija

SITUACIJA

Gentle Day – lietuviškas prekės ženklas, kuriantis inovatyvius, tvarius, patikimus ir funkcionalius produktus moterims. Analizuodami situaciją rinkoje, kalbėdamiesi su potencialiomis pirkėjomis, naršydami forumuose supratome, kad nemažai moterų yra nusivylę kitų įmonių natūraliais produktais dėl jų nepakankamo efektyvumo. Tuo tarpu rinkai pristatomas naujas Gentle Day produktas – natūralus ir, svarbiausia, efektyvus rutulinis dezodorantas.

UŽDUOTIS

Sukurti naujo produkto reklamos koncepciją, žinutę ir vizualą.

AUDITORIJA

Moterys, kurioms rūpi, kad produktas, tepamas ant kūno, būtų natūralus, saugus, efektyvus.

SPRENDIMAS

Prisiskaitėme, prianalizavome ir pridiskutavome apie natūralius produktus bei moterų, kurioms svarbu natūralumas higienos priemonėse, elgesį ir problemas. Pasirodo, kad norint išlikti gaiviomis, moterims tenka per dieną daugybę kartų ieškoti vietų, kur apsiprausti. Sakysite, o kam praustis, jei yra daugybė dezodorantų? Deja, bet rinkoje buvusios priemonės arba nenatūralios, arba neatitiko kitų moterų poreikių. Naujasis Gentle Day dezodorantas išsprendžia šias problemas, tad nusprendėme ir mes – šešiolika kartų eiti į dušą nebereikia!

ŠŪKIS

Paprasčiau, nei 16 kartų į dušą!

Kiti projektai

.turite projektą?
O mes – energijos. Pasikalbėkime.

labas@impress.lt