Naujai įsikūrusiai įmonei reikėjo atrodyti patraukliai, moderniai ir išskirtinai nekilnojamojo turto investicijų rinkoje. Westerwijk – olandų privataus kapitalo fondo įmonių grupė, investuojanti į mažmeninės prekybos objektus, turinčius ilgalaikes vystymosi perspektyvas. Tokiai įmonei tikrai nebūtų tikę stereotipiniai to meto NT logotipai, tad iššūkis – pabėgti nuo standartinių sprendimų. O mes tokiais darbais mėgaujamės!
UŽDUOTIS
Sukurti nekilnojamojo turto įmonės prekės ženklą: logotipą ir vizualinį stilių.
AUDITORIJA
Užsienio ir Lietuvos kapitalo įmonės.
SPRENDIMAS
Solidus, modernus, subtilus (tiesiog ideali trejybė) logotipas, sudarytas iš grafinio elemento ir užrašo. Grafinis elementas – kartu ir stilizuota W raidė, ir nekilnojamąjį turtą atspindintis simbolis. Aiškios, ryškios logotipo spalvos padeda sustiprinti B2B tikslinę logotipo paskirtį, simbolizuoja patikimumą, lankstumą ir modernų požiūrį.
Kiti projektai
.turite projektą? O mes – energijos. Pasikalbėkime.