Study in LT

Reklamos koncepcija

SITUACIJA

Švietimo mainų paramos fondas siekė gerinti Lietuvos, kaip potencialios studijų krypties įvaizdį tarptautinėje rinkoje. Viešindami projekto Study in LT veiklą, projekto komanda nuolat susidurdavo su poreikiu turėti iš anksto paruoštą priemonių rinkinį. Sukurti vieningą įvaizdį projekto renginiuose Lietuvoje ir pristatant Lietuvos aukštąjį mokslą užsienyje –  mums tik duok tokias užduotis!

UŽDUOTIS

Sukurti Study in LT viešinimo rinkinį: rinkodarinius tekstus ir žinutes (šūkius) anglų kalba, B2B parodoms skirtų ir tikslinę grupę atitinkančių sienelių dizainą, grafinio stiliaus elementų (ikonų) rinkinį, idėjas talismanui, vizitinių kortelių dizainą ir kt.

AUDITORIJA

Užsienio studentai, svarstantys galimybę studijuoti Europoje. B2B parodose – studijų užsienyje populiarinimo agentūrų darbuotojai, kitų šalių aukštųjų mokyklų atstovai, įvairių tarptautinio švietimo sferos institucijų atstovai.

SPRENDIMAS

Parinkome tarpusavyje kontrastuojančius ir įprastai aplinkoje nesutinkamus, tačiau konceptualius derinius. Pvz., šūkiui Your own original story ledų vaflyje pateikėme istorijos rašymo priemones – klaviatūrą, rašymo mašinėlę. Žinoma, pagrindiniu smuiku vizualuose groja Lietuvos miestai ir juos geriausiai atspindintys elementai. O kaip be slaptos jaunimo kalbos? Tiesiog WOW!

ŠŪKIS

O jų buvo daug – daugiau nei 20. Start in Lithuania. Become a professional worldwide. Tokiomis ir panašiomis įkvepiančiomis žinutėmis kvietėme užsieniečius studijuoti Lietuvoje.

Kiti projektai

.turite projektą?
O mes – energijos. Pasikalbėkime.

labas@impress.lt