Investicijų valdymo ir gyvybės draudimo grupės INVL bendrovė INVL Life pradėjo vystyti naują produktą – vaiko draudimą. Reikia, kad rinka (kuri, neslėpsime, yra pakankamai išlepinta įvairių rūšių draudimų) apie jį sužinotų.
UŽDUOTIS
Išgryninti komunikacijos kryptį, sukurti ir įgyvendinti produkto įvedimo į rinką reklaminę kampaniją (koncepcija, žinutė, vizualas).
AUDITORIJA
Tėvai, turintys ikimokyklinio amžiaus vaikų.
SPRENDIMAS
Ieškodami įdomesnio priėjimo prie situacijos, radome tyrimą, atskleidžiantį, kad (kaip „netikėta“!) esame nerimautojų karta. Net 96 proc. lietuvių jaučia nerimą dėl savo ar savo šeimos gerovės. Pasičiupome šią mintį – hiperbolizuotai išreikšdami nuolatinį tėvų nerimą dėl savo vaikų parodėme, kad draudimas gali jį sumažinti. Tačiau nemėgstame ir negalime dalinti tuščių pažadų – todėl nesakome, kad bus visiškai ramu. Bus ramiau.
ŠŪKIS
Neramu, bet ramiau.
Kiti projektai
.turite projektą? O mes – energijos. Pasikalbėkime.