INVL

INVL Life

Reklamos kampanijos

INVL Life, investicijų valdymo ir gyvybės draudimo grupės INVL bendrovė, pristatė naują produktą – vaiko draudimą. Rinkoje, kur draudimo pasiūlymų netrūksta, reikėjo išskirtinės kampanijos, kad apie jį sužinotų tėvai. Išgryninome komunikacijos kryptį ir sukūrėme produkto įvedimo į rinką koncepciją. Remdamiesi tyrimais, atskleidėme, kad net 96 % lietuvių jaučia nerimą dėl savo ar šeimos gerovės. Hiperbolizuodami šį jausmą parodėme, jog draudimas gali tą nerimą sumažinti. Be tuščių pažadų – ne visiškai ramu, bet ramiau. Šūkis kalba paprastai ir tiksliai: „Neramu, bet ramiau.“

Kiti projektai

.turite projektą?
O mes – energijos. Pasikalbėkime.

labas@impress.lt