Koreguoti sutikimo nuostatas

Naudojame slapukus, kad padėtume jums efektyviai naršyti ir atlikti tam tikras funkcijas. Išsamią informaciją apie visus slapukus rasite kiekvienoje sutikimo kategorijoje žemiau.

Slapukai, priskiriami kategorijai „Būtina“, yra saugomi jūsų naršyklėje, nes jie yra būtini norint įgalinti pagrindines svetainės funkcijas.... 

Visada aktyvus

Būtini slapukai reikalingi norint įgalinti pagrindines šios svetainės funkcijas, tokias kaip saugaus prisijungimo užtikrinimas arba sutikimo nuostatų koregavimas. Šie slapukai nesaugo jokių asmenį identifikuojančių duomenų.

Nėra slapukų, kuriuos būtų galima rodyti.

Funkciniai slapukai padeda atlikti tam tikras funkcijas, pvz., bendrinti svetainės turinį socialinės žiniasklaidos platformose, rinkti atsiliepimus ir kitas trečiųjų šalių funkcijas.

Nėra slapukų, kuriuos būtų galima rodyti.

Analitiniai slapukai naudojami siekiant suprasti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine. Šie slapukai padeda teikti informaciją apie tokius rodiklius kaip lankytojų skaičius, atmetimo rodiklis, srauto šaltinis ir kt.

Nėra slapukų, kuriuos būtų galima rodyti.

Našumo slapukai naudojami norint suprasti ir analizuoti pagrindinius svetainės našumo indeksus, kurie padeda užtikrinti geresnę lankytojų patirtį.

Nėra slapukų, kuriuos būtų galima rodyti.

Reklamos slapukai naudojami lankytojams teikti pritaikytus skelbimus pagal anksčiau lankytus puslapius ir analizuoti reklaminių kampanijų efektyvumą.

Nėra slapukų, kuriuos būtų galima rodyti.

Gentle Day

Reklamos kampanija

SITUACIJA

Gentle Day – lietuviškas prekės ženklas, kuriantis inovatyvius, tvarius, patikimus ir funkcionalius produktus moterims. Analizuodami situaciją rinkoje, kalbėdamiesi su potencialiomis pirkėjomis, naršydami forumuose supratome, kad nemažai moterų yra nusivylę kitų įmonių natūraliais produktais dėl jų nepakankamo efektyvumo. Tuo tarpu rinkai pristatomas naujas Gentle Day produktas – natūralus ir, svarbiausia, efektyvus rutulinis dezodorantas.

UŽDUOTIS

Sukurti naujo produkto reklamos koncepciją, žinutę ir vizualą.

AUDITORIJA

Moterys, kurioms rūpi, kad produktas, tepamas ant kūno, būtų natūralus, saugus, efektyvus.

SPRENDIMAS

Prisiskaitėme, prianalizavome ir pridiskutavome apie natūralius produktus bei moterų, kurioms svarbu natūralumas higienos priemonėse, elgesį ir problemas. Pasirodo, kad norint išlikti gaiviomis, moterims tenka per dieną daugybę kartų ieškoti vietų, kur apsiprausti. Sakysite, o kam praustis, jei yra daugybė dezodorantų? Deja, bet rinkoje buvusios priemonės arba nenatūralios, arba neatitiko kitų moterų poreikių. Naujasis Gentle Day dezodorantas išsprendžia šias problemas, tad nusprendėme ir mes – šešiolika kartų eiti į dušą nebereikia!

ŠŪKIS

Paprasčiau, nei 16 kartų į dušą!

Kiti projektai

.turite projektą?
O mes – energijos. Pasikalbėkime.

labas@impress.lt