Viena didžiausių veterinarinės farmacijos įmonių Baltijos šalyse VetMarket sukūrė naują ūkininkavimo sampratą – GrowLine. Tai išorinės stebėsenos ir kontrolės sistema, veikianti ūkiuose kaip profesionalus „antrų akių principas“. Mūsų užduotis – sukurti prekės ženklą, atspindintį šį inovatyvumą ir solidumą ir skirtą B2B sektoriui: žemės ūkio bendrovėms, zootechnikams ir ūkininkams. Logotipui parinktas šriftas perteikia veržlumą ir stabilumą, o į viršų kylančios linijos simbolizuoja gyvą, nuolat augančią gamtą. Pakuotės dizainui pasirinkome švarų, minimalistinį sprendimą, sulaužantį įprastus kategorijos standartus ir suteikiantį žemės ūkio produktams šiuolaikiško, estetiško įvaizdžio.
Kiti projektai
.turite projektą? O mes – energijos. Pasikalbėkime.