Ortoto

Produktų katalogas

SITUACIJA

Kas tie masažiniai kilimėliai? O kurį pasirinkti? Kam jie tinkami? Į šiuos klausimus reikia aiškių, išsamių atsakymų, kuriuose būtų jaučiamas Ortoto tone of voice – draugiškas, artimas, šiltas ir žaismingas.

UŽDUOTIS

Sukurti Ortoto kilimėlių katalogą (koncepciją, struktūrą, dizainą ir tekstus).

AUDITORIJA

Ortoto kviečia prisijungti visus! Jokių amžiaus, svorio ar ūgio apribojimų.

SPRENDIMAS

Leidinio grafikos simboliu pasirinkome O raidę iš logotipo – ją naudojame ir grafikai, ir nuotraukų formai paįvairinti (beje, šis elementas puikiai sužaidžia ir kitose įmonės dizaino priemonėse bei tapo prekės ženklo atpažįstamumo dalimi). Viršelį iliustruoja ikonos, atspindinčios tikslinę auditoriją. Kaip antrinę grafiką (tarsi vandens ženklus), pasirinkome pojūčių motyvus – regėjimą, lytėjimą. Papildoma grafika – maži taškučiai, simbolizuojantys kilimėlio taškučius-dygliukus. Ikonos nuo viršelio tematiškai atsikartoja ir vidiniuose puslapiuose (pvz., prie kilimėlio šunims ir pan.).

Kiti projektai

.turite projektą?
O mes – energijos. Pasikalbėkime.

labas@impress.lt