Vienas seniausių ledų prekės ženklų Lietuvoje Klasika per laiką evoliucionavo, buvo daug kartų „rebrandintas“, tad identitetas tapo ne visai aiškus. Juk klasika kiekvienam asocijuojasi su skirtingais dalykais, net nebūtinai ledais. O mums tai – puiki galimybė atrasti įdomių kampų, kaip parodyti Klasikos ledų klasiškumą savaip.
UŽDUOTIS
Sukurti ir įgyvendinti reklaminę kampaniją, kurios tikslas – sustiprinti Klasika prekės ženklo įvaizdį ir padidinti žinomumą įvairiose amžiaus grupėse.
AUDITORIJA
Nors iki šiol buvo komunikuojama moterims su šeimomis, tačiau su šia kampanija ledų mėgėjų ratas prasiplėtė – prisijungė jaunimas, šeimos, vyresnio amžiaus žmonės.
SPRENDIMAS
Didžiausias iššūkis – kaip atspindėti gerąją klasiką ir neapkloti kampanijos dulkėtais prisiminimais. O kas gražiausiai perteiktų pagrindines Klasika vertybes: tradicijas, tikrumą, santykius, jei ne retro? Retro asocijuojasi su lengvumu, vasara ir šokiu, per kurį kuriamas tarpusavio ryšys. Geras emocijas iš senų laikų priminė visiems gerai žinoma frazė: Ledas, kokie ledai! (čia galite įsirašyti kitą tuo metu savo vartotą frazę, pvz., ledas, koks automobilis!, ledas, kokia suknelė! arba ledas, kokia panelė!).
ŠŪKIS
LEDAS, kokie ledai!
Kiti projektai
.turite projektą? O mes – energijos. Pasikalbėkime.