Premia KPC

Ledas, kokie ledai!

SITUACIJA

Vienas seniausių ledų prekės ženklų Lietuvoje Klasika per laiką evoliucionavo, buvo daug kartų „rebrandintas“, tad identitetas tapo ne visai aiškus. Juk klasika kiekvienam asocijuojasi su skirtingais dalykais, net nebūtinai ledais. O mums tai – puiki galimybė atrasti įdomių kampų, kaip parodyti Klasikos ledų klasiškumą savaip.

UŽDUOTIS

Sukurti ir įgyvendinti reklaminę kampaniją, kurios tikslas – sustiprinti Klasika prekės ženklo įvaizdį ir padidinti žinomumą įvairiose amžiaus grupėse.

AUDITORIJA

Nors iki šiol buvo komunikuojama moterims su šeimomis, tačiau su šia kampanija ledų mėgėjų ratas prasiplėtė – prisijungė jaunimas, šeimos, vyresnio amžiaus žmonės.

SPRENDIMAS

Didžiausias iššūkis – kaip atspindėti gerąją klasiką ir neapkloti kampanijos dulkėtais prisiminimais. O kas gražiausiai perteiktų pagrindines Klasika vertybes: tradicijas, tikrumą, santykius, jei ne retro? Retro asocijuojasi su lengvumu, vasara ir šokiu, per kurį kuriamas tarpusavio ryšys. Geras emocijas iš senų laikų priminė visiems gerai žinoma frazė: Ledas, kokie ledai! (čia galite įsirašyti kitą tuo metu savo vartotą frazę, pvz., ledas, koks automobilis!, ledas, kokia suknelė! arba ledas, kokia panelė!).

ŠŪKIS

LEDAS, kokie ledai!

Kiti projektai

.turite projektą?
O mes – energijos. Pasikalbėkime.

labas@impress.lt